pondělí 1. června 2015

01.06. 2015 // Svátky písní, nádvoří radnice (Olomouc)

Na den přesně na den dětí odstartoval předprogram 43. ročníku festivalu Svátky písní a já jsem měl tu čest, stát se jeho prvním vystupujícím. Díky tomu, že jsem hrál na nádvoří olomoucké radnice jsem v tento slavný den například zjistil, že olomoucká radnice má nádvoří.

Po příchodu na scénu nastaly tradičně technické problémy (neměl jsem kabel na kytaru, který ale nenosím nikdy, nefungoval pravý reproduktor, DI box a tak dále). Času na opravy bylo ale víc než dost, protože davy na mne pod pódiem nečekaly, musel jsem si je tedy sám nahánět před radnicí.

Do toho všeho začalo při třetí písni pršet. Organizátoři hbitě obalovali veškerou techniku igelity, ale mne nechali bez pomoci na pódiu a do přilehlého podloubí jsem se tedy musel odebrat vlastními silami. Zde už jsem koncert bez větších problémů odehrál. Zapomněl jsem si ale udělat playlist, takže koncert nepatřil mezi nejdelší. Dnešní blog se jím tedy inspiroval a po dlouhé době se vešel do tří odstavců.




Žádné komentáře:

Okomentovat